Arts of Inspirations
Islam Is Our Guidelines

Ramadhan berlalu

assalamualaikum…

huhuh.. xlagi 2 ari lagi ramadhan nak berlalu. setakat mana dah usaha aku untuk wat yang terbaik dalam bulan ni?? hurmm.. Ya Allah pertemukanlah diriku ini dengan ramadhan seterusnya .(balighna Ramadhan )…… bila lagi ye aku nak jumpa ramadhan?? sempat ke aku jumpa?? persoalan yang bermain-main di kotak fikiran ku

Ramadhan taun nii target nak abiskan satu quran. lagi tinggal 2 juzuk lebih lagi. tinggal banyak kat umah nii. nak pegang buku pon malas. pas raya nii exam plak.. naya aku >.<…

raya taun nii x penuh gak family ana.. sorang missing. beraya di kl bersama keluarga isterinya disana. bila la nak gather together beramai2. susah nak kumpul bila masing dan ada umah tangga.yesterday my sister from ireland just arrived to kuching international airport.. ana dapat laa gak satu baju baru dari luar negara. perkara yang paling wajib dibawa olehnya is coklet.. heheh.. banyak sgt2

ok laa.. jumpa lagi next post.. aper2 pon ada kad raya utk tetamu ana yang special nii.. simple je.own made.. arap sudi terima

for you all

for you all

Advertisements

4 Responses to “Ramadhan berlalu”

  1. Wah, hebat gila ah. Ko dah nak katam. Aku respect gila ah. Aku pula, camtu je. Tapi alhamdulillah, dalam satu hari ada baca Quran. Cuma, aku baca yang aku mampu je 🙂 Kalau lah iman aku sekuat ko. Ramadan telah berlalu dengan cepat. Owh yea, Selamat Hari Raya!

  2. wah, slamat ari raya!

  3. ish.. iman nii x laa kuat mana.. turun naik jerk.. insyallah ko boleh.. hehe

  4. Huhuhu..ada yang taun lepas kurang taun ni bertambah
    Tapi ada yang taun ni berkurang sikit…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: