Arts of Inspirations
Islam Is Our Guidelines

Mengapa meninggalkan daku??????

hari nii merupakan hari yang paling ana sedih walaupon ana dah capai apa yang aku target bulan nii.. Alhamdulillah laa, dapat juga ana habiskan Quran dalam bulan nii.. tp. tp.tp dy pergi meninggalkan daku seorang diri..huhuh.. sedihnya rasa. Allah je tau cam ne keadaan aku

bila ye lagi ana dapat bertemu dengan nya?? taun dpn??,, 5 taun lagi?? huhuhu.. suatu penantian yang cukup memeritkan hati. masih berpeluangkah ana menemuinya lagi?? masih ada harapankah?? semua nya  bermain di fikiran ana sekarang nii.. tiba-tiba rasa diri ini buntu… kekasih ku telah berlalu pergi.. tiada yang sehebat dirinya..

sedihnya rasa hati ini.. ntah laa..  ana pon x tau kenapa?? macam x nak raya je esok.. ana nak bersamanya sepanjang masa. tapi bila bersamanya, tak juga menjaga dirinya dengan penuh perhatian.. selalu je lalai dalam kehidupan seharian..huhuhu…

hurmmm.. bersabar je laa.. memohon kepada Allah je laa yang ana mampu wat agar boleh bertemu dengan nya lagi.. amin.. diri ini terasa sunyi yang tiada bertepi.. mampukah aku menempuh hidup yang akan datang nii?? x tau laa.. terasa diri x punya apa…

diri ini selalu sahaja mendusta.. tidak tau mengapa.. mungkin nafsu yang bermaharajalela… ana x mampu menanggung semua ini..

Dia dah kembali..

Dia dah kembali..

selamat tinggal kekasihku ..huhuh

selamat tinggal kekasihku ..huhuh

Jika kesilapan semalam belum terampun, MAAFKANLAH. jika kesilapan hari ini menyakitkan hati, LUPAKANLAH,jika kesilapan esok mendatang, janganlah dibawa ke AKHIRAT. ingin aku memohon ampun dan maaf andai terkasar bahasa, terlanjur bicara kerana aku juga insan biasa…selamat hari raya semua.. maaf zahir dan batin.

Advertisements

3 Responses to “Mengapa meninggalkan daku??????”

  1. moga kita dipertemukan lagi dgn ramadhan pd taon hdpn,
    insyaAllah..=)

  2. Huhuhu…masih ada lagikah Ramadhan buatku T.T

  3. che’…
    nama ana Hilal Asyraf la…
    bukan Hilal Ashraf…
    punyala abang nan seorang nih mencurahkan kasih sayang kat nta selama 4 tahun… tulih nama pun silap…
    ish2…
    sedey r


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: