Arts of Inspirations
Islam Is Our Guidelines

Archive for the ‘borak- borak’ Category

Mengapa meninggalkan daku??????

September 30, 2008

hari nii merupakan hari yang paling ana sedih walaupon ana dah capai apa yang aku target bulan nii.. Alhamdulillah laa, dapat juga ana habiskan Quran dalam bulan nii.. tp. tp.tp dy pergi meninggalkan daku seorang diri..huhuh.. sedihnya rasa. Allah je tau cam ne keadaan aku Advertisements

Ramadhan berlalu

September 28, 2008

assalamualaikum… huhuh.. xlagi 2 ari lagi ramadhan nak berlalu. setakat mana dah usaha aku untuk wat yang terbaik dalam bulan ni?? hurmm.. Ya Allah pertemukanlah diriku ini dengan ramadhan seterusnya .(balighna Ramadhan )…… bila lagi ye aku nak jumpa ramadhan?? sempat ke aku jumpa?? persoalan yang bermain-main di kotak fikiran ku

Oh Katak…..

September 27, 2008

As usual i’ll update my blog for you all.. Thanks for spending a time comes to my blog and read . If there anything we can share, just leave a massage . It will ‘shine’ my day with your pleasure. As i’m promised you all in the previous post. Please enjoy your self…

Pertemukanlah daku

September 25, 2008

assalamualaikum.. jazakallah kerana sudi mengunjungi blog ana yang x seberapa nii.. mudah2 dalam bulan yang penuh barakah nii, Allah pertemukan kita dengan malam lailatul qadr.. huhu tinggal brapa hari je lagi..  sedihnya.. masih ada lagikah harapan utk aku bertemu dgn nya.. sambil2 guna pc nii, dengar laa lagu inteam. tetiba je rasa pelik bila dengar […]

Nak Balik Da

September 21, 2008

assalamualaikum.. sekadar nak update blogku ini… esok malam ana nak balik da. balik kl dulu lusa baru balik sarawak, flight kul 3. malam nii seperti biasa menghabiskan masa depan pc meng’burn’ cd2 tempahan. akhirnya dengan jualan tersebut dapat juga ana membeli hp baru…heheh.. dapat laa gak bli w660i. slama nii dok pakai 2nd jerk. nak […]

updated

September 13, 2008

assalamualaikum… lamanya ana x update blog nih.. nak update je ada keja.. cbuk tol minggu nii boleh balik tapi ana malas nak balik.. dah 3 minggu berturut-turut balik umah kat ipoh tp…tp..tp… malangnya internet x leh on…:(:(.. sedihnya.. bosan x tau nak wat pa.. Alhamdulillah laa Quran ada.. misi menghabiskan 30 juzuk dalan bulan yang […]

x g skolah lg???

August 25, 2008

assalamualaikum.. hehehe.. ari nii nak update skit.. x tau sgt nak wat pe sbenarnya. dah laa x p skolah lg.. lusa baru ana pergi . huhuh.. hari ahad nii ada perbarisan peringkat negeri perlis semperna hari kemerdekaan ke-51.. berkawad arr jawabnya.. x abis2 lagi berkwad.. huhuhu.. x pe2.. cuti lama2 x best gak.. ilmu bukan […]

It’s me

August 24, 2008

here is my tag.. Part 1 : On the Outside Name:Pengiran Muhammad Badiuzzaman bin Awang Iskander Date of Birth: 31 Januari 1992 Current Status:complicated.. hehe 😀

Today

August 23, 2008

assalamualaikum semua.. bersua kita kembali.. hurmm sbenarnya x tau nak tulis apa.. skadar coretan utk menghilangkan rasa keseorangan.. rasanya baik pakai ‘ana’ daripada ‘aku’.. heheh.. nampak molek skit.. kat umah nii maner laa ada kawan yang terdekat.. semua nya jauh2 kat semenanjung sana. cuti nii x balik ipoh tp balik sarawak. jiran2 pon jauh.nak main […]

oliday2

August 22, 2008

aslm…huhuh oliday nii banyak tol perkara terjadi..kerja umah pn byk sgt..folio sampai 3..wwaaawa…bio x tau nak cam mana….soklan dy pon pening dan memening..sabar je laaa…huhuhu.. cuti nih x laa gi memana sgt coz mak kerja tp esok insyallah pergi kot.. hidup ni mmg penoh onak duri kan.. iman kadang2 turun kadang2 naik.. harap2 bila naik […]